Geplaatst: vr okt 17, 2008 12:22 am Onderwerp: Darten:
Darten is de sport die Molleboon en De Don in clubverband eens per week uitoefenen. Wij zijn geen toppers maar beleven veel plezier aan deze sport alhoewel je het geen sport mag noemen, maar het valt wel onder sport. Het heeft mij dan ook doen besluiten om hier een topic over te maken met wat filmbeelden van deze o zo mooie sport waar je oude en nieuwe bekenden tegen komt. Mijn favoriet was altijd Andy Fordham, helaas door ziekte gevloerd maar ik hoop op een comeback van deze symphatieke darter. vervolgens zullen hier wat filmbeelden volgen van diverse darters waarin je terug kunt zien, hoe het er aan toe ging en wens jullie veel kijkplezier bij het zien van die beelden.
Andy Fordham won in 2004 de World Professional Darts Championship
[lakeside] 3 jaar later 2007 werd hij tijdens een wedstrijd afgevoerd per ambulance met ademshaling problemen en viel later in 6 maanden tijd 70 kilo af, wat je ook wel kunt zien in dit interview.
Hier een fragment met Raymond van Barneveld tegen Phil Taylor waarin Phil Taylor een 9 darter gooide in Nijmegen en daarmee een nieuwe auto in de wacht sleepte die hij later schonk aan vrienden aldaar
Laatst aangepast door molleboon op vr okt 17, 2008 2:30 am, in totaal 2 keer bewerkt.